RAJEC ČASOVKA

RAJEC ČASOVKA

RAJEC

2017

 

VÝZVA

Běh se stal v posledních letech dostupným sportem pro všechny a je stále oblíbenějším odvětvím pro společnosti, které se chtějí skrze sponzoring dostat do podvědomí zákazníků. Rajec v roce 2017 hledal způsob, jak s minimální investicí docílit co největší visibility, a alespoň o čtvrtinu zvednout awareness značky na běžeckých závodech, jejich hlavním partnerem je již několik let.

HLAVNÍ MYŠLENKA

Likes, shares, challenges. Nejzajímavějším produktem pro samotné běžce se stávají fotografie ze závodu. Ty si ale běžec většinou sám nepořídí, protože pro něj je prioritou skvělý výsledek. Rozhodli jsme se tuto situaci změnit a poskytnout běžcům fotografie – zadarmo, hned a zábavnou formou! Na trati jsme vytvořili speciální zónu s názvem „Rajec časovka“, kde jsme běžcům pořizovali fotografie z trtati a měřili mezičas. Jedním klikem mohli poté fotky sdílet na sociálních sítích. A challenge s kamarády mohla začít!

VÝSLEDKY

 

  • Awareness Rajec jako sponzora sportovní akce vzrostl o 37 procentních bodů.
  • Počet lidí, kteří si stáhli své fotografie vzrostl o 59 %.
  • Počet lidí, kteří sdíleli své fotografie na sociálních sítích vzrostl o 49 %.