BORIS ŠTĚPANOVIČ

BORIS ŠTĚPANOVIČ

Strategic Planner

Geometry Global

 

Jako strategic planner přináší Boris agentuře cenné a bohaté zkušenosti získané během své více než dvacetileté profesionální kariéry v oblasti reklamy, marketingu a výzkumu spotřebitelů.

Před Geometry Global působil jako strategic planner i v Ogilvy & Mather nebo v Havasu. V průběhu let pracoval z pozice klienta i agentury na značkách, jako jsou Calgon, Calgonit, Figaro, 3BIT, Duracell, Velkopopovický Kozel, Davidoff, West, Contactel, Lybar, Dove, Perla, Marlboro, Fidorka, BeBe atd.

Jako manažer v oblasti ochrany spotřebitele ve společnosti Philip Morris International byl Boris zodpovědný za české, slovenské a maďarské trhy. Také díky tomu získal hluboké porozumění ohledně chování spotřebitelů a průzkumu trhu.

Zaměřuje se na vytváření účinných změn ve vnímání a chování spotřebitelů na základě analýzy značky a hlubokých psychologických poznatků.

Boris promoval z psychologie. Po čtyři roky měl vlastní soukromou psychologickou poradnu a zároveň pracoval na psychologické ambulanci v Liberci.