TESCO: DOPIS JEŽÍŠKOVI

TESCO: DOPIS JEŽÍŠKOVI

Tesco

2016

DOPIS JEŽÍŠKOVI

 

ZADÁNÍ

Na Vánoce 2016 se Tesco rozhodlo uspořádat ve svých obchodech ve čtyřech evropských zemích – v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku – vánoční akci. Cílem bylo odměnit věrné zákazníky Tesco Clubcard a vytvořit o tom široké povědomí.

INSIGHT

Jako děti jsme byli vždy tak vzrušení, když měl přijít Ježíšek. I když dospějeme, všechen ten vánoční rozruch stále velmi prožíváme, protože se stáváme těmi, kteří potřebují vše řádně připravit pro ostatní – včetně nadílky . Rozhodli jsme se proto vzbudit vzrušení a překvapit dospělé vánoční pohádkou.

NÁPAD A REALIZACE

V období vrcholících vánočních nákupů v Tescu náš tým vybral nejvhodnější zástupce našeho cílového publika (rodiny s dětmi) a nabídl jim, aby napsali „dopis Ježíškovi“ – posvátný seznam přání, který všichni dobře známe. Hostesky poté tyto zástupce mírnou formou vedly k tomu, aby přemýšleli o dárcích, které se prodávají právě zde v Tescu.

Náš tým pečlivě sledoval interakci mezi našimi šťastlivci a hosteskami, zatímco se všechny dárky připravovaly a balily. Ve chvíli, kdy chtěly naše vybrané cíle opustit obchod, balonky, hudba a lehké petardy ohlásily velké překvapení a náš Vánoční tým jménem Tesca předal překvapeným lidem zabalené dárky, které obsahovaly přesně to, co si před chvílí přáli. Ta-dá! Lidé byli velmi překvapení a dojatí. Dokumentovaná událost nám poskytla dostatek materiálu pro celou sérii „dopisů pro Ježíška“, což se záhy odrazilo na popularitě napříč všemi digitálními kanály.

VÝSLEDKY

Videa od Tesca běží on-line až do dnešních dnů. Všechna mají několik milionů zobrazení (přes Facebook 3 116 583, přes YouTube 2 414 264). Lidé byli nadmíru příjemně překvapení a též jsme získali pozitivní zpětnou vazbu z mnoha různých zemí.