PILSNER URQUELL: KAŽDÉ ZLATO MÁ SVŮJ PŘÍBĚH

PILSNER URQUELL: KAŽDÉ ZLATO MÁ SVŮJ PŘÍBĚH

Pilsner urquell

2014

ZADÁNÍ

Pro zimní olympijské hry v roce 2014 navrhla společnost Pilsner Urquell ATL kampaň, která oslavuje všechny české zlaté medailisty z předchozích zimních olympijských her s názvem „Každé zlato má svůj příběh“. Potřebovali jsme najít správný způsob komunikace konceptu a on-trade včetně aktivace v olympijské vesničce na Letné.

INSIGHT

Pilsner Urquell je hlavním sponzorem Českého olympijského týmu již po mnoho let, a je proto svědkem všech našich zlatých okamžiků. Rozhodli jsme se posílit spojení mezi legendárním ležákem a nejlepšími českými sportovci tím, že se lidé dozvědí více o všech „zlatech“, která čeští sportovci během zimních olympijských her získali.

NÁPAD

Na oslavu a připomínku historického partnerství jsme vytvořili speciální edici plzeňského piva s výjimečnou sadou pivních tácků představujících pivní etikety pro každý rok, kdy Češi vyhráli na zimní olympiádě zlato. V olympijském parku na Letné jsme postavili síň slávy Pilsner Urquell, kde se vystavovala působivá sbírka olympijských artefaktů z různých let, čímž fanoušci získali příležitost poznat příběh skrývající se za každou medailí – a poté s námi mohli zapít úspěch českých atletů v Soči půllitrem jednoho zlatého plzeňského. No, možná víc než jen jednoho…

VÝSLEDKY

Maximální kapacity síně slávy (120 lidí) bylo pravidelně dosahováno každý den, přičemž se denně spotřebovalo 10 sudů piva. Off-trade aktivace přinesla nárůst tržeb o 3 % a spotřeba piva vzrostla o 2 %. O kampani bylo v médiích hodně slyšet: byla zmíněna ve 200 článcích v mediální hodnotě 1 500 000 Kč.