PHILIPS PERFECT CARE

PHILIPS PERFECT CARE

PHILIPS

2015

 

ZADÁNÍ

Philips chtěl zákazníkům představit novou rozsáhlou řadu produktů, zvýšit tím povědomí o značce a celkově zlepšit její vnímání v obchodech.

INSIGHT

Obchodů s elektronikou a domácími spotřebiči je dnes nepočítaně, takřka až nepřehledné množství. Lidé se v nekonečných uličkách s výrobky snadno ztratí. Nevědí ani, odkud začít – nejenže musejí výrobek vidět a osahat si jej, ale musejí také jasně porozumět jeho výhodám a vlastnostem v závislosti na svých potřebách a přáních.

NÁPAD

Rozhodli jsme se, že Philipsu pomůžeme především se zlepšením orientace zákazníků v obchodě, a to založením týmu speciálně vyškolených průvodců. Nový tým odborníků věnoval zákazníkům mimořádnou pozornost, poskytl jim maximální poradenství ohledně jejich potenciálního nákupu, názorně předvedl všechny výhody výrobků, a dokonce nechal zákazníky produkty otestovat přímo na místě. Lidé mohli například žehlit košile s Philips PerfectCare Steam Generator Iron a sami pocítit rozdíl.

VÝSLEDKY

Celkově jsme prodali 3 553 produktů Philips. Zvýšili jsme také povědomí o dalších kategoriích (mužská péče, žehličky, multicooker, kávovar Saeco) se 457 prodanými kusy.