INTERSPORT: BEŽ SI PRO SLEVU

INTERSPORT: BEŽ SI PRO SLEVU

Intersport

2017

 

ZADÁNÍ

Intersport chtěl propagovat svou novou běžeckou kolekci téměř bez žádného produkčního a mediálního rozpočtu.

INSIGHT

Více než 70 % českých běžců využívá různé běžecké aplikace a chlubí se svými výkony na sociálních sítích. Rozhodli jsme se, že této skutečnosti využijeme.

NÁPAD

Intersport motivoval běžce, aby při používání jakékoliv aplikace běželi trasu ve tvaru loga jejich značky (IS). Uživatelé, kteří tyto trasy proběhli a sdíleli je na svých profilech na sociálních sítích, získali slevu na běžecké vybavení.

Čím víc naběhají, tím větší je sleva – a tím silnější je jejich motivace a chuť sdílet své výsledky na Facebooku.

VÝSLEDKY

Požadované posty nahrálo na sociální sítě přes tisíc uživatelů. 17 % všech českých amatérských běžců vytvořilo pestrou škálu kreativních cest za pomoci mnoha běžeckých aplikací a sdílelo je na sociálních sítích. 91 % všech, kteří běhali ve tvaru loga Intersportu, vyběhanou slevu využilo.

 

Běh na 1 km – 1% sleva

Běh na 23 km – 23% sleva

Běh na 100 km – sportovní vybavení zdarma!