ADIDAS: ZVÝŠENÍ NÁKUPNÍHO ZÁŽITKU

ADIDAS: ZVÝŠENÍ NÁKUPNÍHO ZÁŽITKU

adidas ULTRABOOSTX

2016

 

VÝZVA

Při nákupu sportovního vybavení je třeba znát o výrobcích spousty doplňujících informací. Potřebovali jsme vytvořit podporu pro Adidas v nově zrekonstruovaném a zároveň největším obchodním středisku v České republice, a učinit tak z nákupu opravdu mimořádný a uspokojující zážitek ve srovnání s jinými módními či sportovními značkami, které v nákupním centru taktéž prezentovaly to nejlepší ze svého sortimentu.

ŘEŠENÍ

Digitální značení upoutalo pozornost zákazníků a zvýšilo provoz obchodu. Ti shledali digitální komunikaci zábavnou a zároveň užitečnou ohledně rozhodnutí o koupi toho vhodného produktu.

IMPLEMENTACE

Posílení pozice Adidas jako inovativní sportovní značky tím, že zákazníkům dopřejeme špičkové a pohodlné nakupování. Díky instalaci 7,5 metru čtverečního technologie DIGITAL WINDOW SMD LED rozšiřujeme zážitek z nakupování nad očekávání.

V okamžiku, kdy zákazník vezme produkt do ruky, obrazovka začne sdělovat vlastnosti produktu a nabídne další možnosti cross-sellingu.