3M POP-UP

3M POP-UP

3M

2015

 

ZADÁNÍ

S produkty 3M se setkáváme každý den. Spousta výrobků se během existence 3M postupně stala neocenitelnou součástí života lidí po celém světě. Nicméně během inzerování mnoha svých značek, jako jsou například Post-it®Notes nebo Scotch-Brite™ Pads, společnost 3M nikdy samu sebe neprezentovala jako značku. Byli jsme proto požádáni, abychom zvýšili povědomí o značce tak, že umožníme lidem poznat širokou škálu 3M produktů na jednom místě.

INSIGHT

Výrobky 3M můžete zakoupit v drogerii, kancelářských potřebách i v obchodech s domácími potřebami, ale nikde nefunguje obchod určený vyloženě jen pro produkty 3M.

NÁPAD

Vytvořili jsme první obchod 3M nacházející se v jednom z nejnavštěvovanějších obchodních center v Praze. Obchod byl navržen jako minishowroom, kde byly výrobky 3M vystaveny v odpovídajícím prostředí – v koupelně, kanceláři, komoře apod. Návštěvníci měli možnost všechny produkty otestovat a některé si i koupit na místě. Zákazníky navíc v průběhu celé akce povzbuzovala k návštěvě obchodu virtuální 2D hosteska.

VÝSLEDKY

Dokázali jsme 3M, že toto řešení může být funkční a relevantní. Oslovili jsme více než 30 000 lidí a po dobu čtyř týdnů realizovali více než 4 800 transakcí.